Skip Ribbon Commands Skip to main content

Informacije o storitvah

 

Razen če je določeno v nadaljevanju, garancija zajema komponente in delo za odpravo vseh napak v materialu in izdelavi.

V garanciji ni vključeno naslednje.

1) Škoda, okvare, nepravilno delovanje ali neizpolnjevanje zmogljivosti specifikacij, ki izhajajo iz:
 
a) Nesreč, dejanj narave, napačne uporabe, zlorabe ali nepooblaščene modifikacije izdelka.

b) Nepravilne namestitve, odstranitve ali vzdrževanja, napačnega sledenja navodilom, ki so priložena izdelku.

c) Popravila ali poskusa popravila pri nepooblaščenemu Marantz servisu.

d) Pošiljanja izdelka (pritožbe morajo biti predstavljene prevozniku)

e) Drugega vzroka, ki ni napaka proizvoda

2) Čiščenje, začetna namestitev, pregledi, pri katerih niso ugotovljene napake, ali stroški, ki nastanejo ob namestitvi, odstranitvi ali ponovni namestitvi izdelka.
 
3) Izdelek, na katerem je bila serijska številka uničena, modificirana ali odstranjena.
 
4) Baterije.

5) Dodatki, vključno z baterijami, kabli, namestitveno opremo, čistili, antenami in napajalniki.
 
6) Garancija je nična, če je bil nakup storjen pri nepooblaščenemu trgovcu.

 
Kdo lahko uveljavlja garancijo?

Garancijo lahko uveljavlja le originalni kupec. Garancija ni prenosljiva.

Kaj bo Marantz pokril

Plačali bomo za delo in materialne stroške za elemente, ki jih pokriva garancija. Vračilo stroškov prevoza obravnavamo v naslednjem poglavju garancije.

Kako dobiti servis enote?

1) Če vaša enota potrebuje servis in ji je potekla garancija, pisno kontaktirajte Marantz VB storitve za stranke. Naslov najdete pod Kontaktne informacije na naši spletni strani. Svetovali vam bomo o imenu in lokaciji pooblaščenega servisa, ki vam bo lahko pomagal.
 
2) Stroške pošiljanja morate plačati, če je izdelek potrebno poslati na servis. Če so potrebna popravila zajeta v garanciji, bomo stroške pošiljanja v in iz katerekoli lokacije v Veliki Britaniji in Irski krili mi, dokler je od trgovca, kjer ste prvotno kupili izdelek.
 
3) Kadarkoli boste uveljavljali garancijo, morate predložiti originalni račun ali drugo datirano dokazilo o nakupu. Na dokazilu o nakupu mora biti navedeno ime kupca in trgovca, kjer je bil izdelek kupljen.

Omejitve garancije

Izdelki imajo omejeno garancijsko dobo.

Izključitev škode

Odgovornost Marantza za napake je omejena na popravilo ali zamenjavo izdelka. Marantz ne odgovarja za škodo izdelkov, ki jo povzroči napaka na Marantz izdelkih, škodo, ki je povzroči izguba uporabnosti izdelka ali poškodbe, ki nastanejo slučajno, posledično ali kako drugače.

Garancijski zahtevek

Ob uveljavljanju garancije kontaktirajte prodajalca, pri kateremu ste izdelek kupili, tam bodo zahtevek preučili in izpolnili pogoje garancije, če bo to potrebno.